Menu
A+ A A-

Μ. Χαρακόπουλος στα Φάρσαλα: Η Ελλάδα με κυβέρνηση Μητσοτάκη νησίδα σταθερότητας (βίντεο και φωτό)

Μάξιμος Φάρσαλα 1

Λάρισα, 2 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΦΑΡΣΑΛΑ:

Η Ελλάδα με κυβέρνηση Μητσοτάκη νησίδα σταθερότητας

«Δεν προσφέρεται η ημέρα για μακρές πολιτικές αναλύσεις και συζητήσεις, αν και πάντοτε το τέλος της χρονιάς είναι μια αφορμή απολογισμού πεπραγμένων και παρουσίασης σχεδίων και προγραμμάτων για την επόμενη. Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι μετά από όλα όσα περάσαμε την τελευταία δεκαπενταετία, νομίζω ότι όλοι είμαστε σοφότεροι. Συνειδητοποιούμε ότι μέσα σε ένα παγκόσμιο ρευστό περιβάλλον η Ελλάδα είναι μια νησίδα σταθερότητας αρκεί να δούμε το μεγάλο κάδρο, τη μεγάλη εικόνα». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος απευθυνόμενος σε πολίτες των Φαρσάλων στο πλαίσιο της ανταλλαγής ευχών για την έλευση του νέου έτους.

Παγκόσμιο κλίμα αστάθειας

Ο Θεσσαλός πολιτικός, τον οποίο προσφώνησε ο πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Φαρσάλων της ΝΔ κ. Γιάννης Αρζουμανίδης, επιχειρηματολογώντας υπέρ της πολιτικής σταθερότητας στη χώρα επισήμανε ότι «στις 20 Ιανουαρίου στις ΗΠΑ αναλαμβάνει ένας απρόβλεπτος πρόεδρος και αυτό αφορά κι εμάς, γιατί η Ελλάδα είναι μέλος του ΝΑΤΟ και είναι σε μια γειτονιά δύσκολη. Στη Γερμανία, την άλλοτε ισχυρή χώρα της ΕΕ, που κάποτε πρωτοστατούσε στην επιβολή μνημονίων και κυρώσεων στη χώρα μας τη δεκαετία της κρίσης, ζούνε κι αυτοί μια περίοδο αστάθειας. Η οικονομία τους, επίσης, δοκιμάζεται, όπως και της Γαλλίας και στις επικείμενες εκλογές του Φεβρουαρίου είναι πολύ ορατός ο κίνδυνος πολιτικής αστάθειας. Όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν την ακροδεξιά του AfD να καλπάζει ως αξιωματική αντιπολίτευση, ως δεύτερο κόμμα. Στη Γαλλία έχουμε τη μία μετά τις άλλες τις επιλογές του προέδρου Μακρόν, που παίρνουν εντολή σχηματισμού κυβερνήσεως, να καταρρέουν σαν τραπουλόχαρτα, ενώ κι εκεί η οικονομία τους είναι πια σε διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος. Σε αυτά προσθέστε τους δύο πολέμους που έχουμε στην ευρύτερη γειτονιά μας. Στην Ουκρανία, μετά τη ρωσική εισβολή, και στη Μέση Ανατολή την ευρύτερη αστάθεια μετά και την κατάρρευση του καθεστώτος Άσαντ και τον κίνδυνο που διατρέχουν όχι μόνο οι χριστιανικές κοινότητες, αλλά ευρύτερα η περιοχή με την αναβίωση των νεοοθωμανικών οραμάτων της Τουρκίας. Είναι, λοιπόν, απόλυτα κατανοητό ότι σε αυτή την ευρύτερη γειτονιά αστάθειας η Ελλάδα για να παραμείνει νησίδα σταθερότητας χρειάζεται, και είναι προϋπόθεση γι’ αυτό, πολιτική σταθερότητα και εθνική ενότητα».

Αμυντική θωράκιση για σταθερότητα

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση Μητσοτάκη τα τελευταία 5 χρόνια ανέλαβε σοβαρές πρωτοβουλίες για την άμυνα της χώρας, πρωτοστατώντας μαζί με τον πρωθυπουργό της Πολωνίας Τουσκ στο αίτημα να υπάρχει ευρωπαϊκή άμυνα, ευρωπαϊκός αμυντικός βραχίονας. Κάτι που λείπει. Μιλούμε για ΕΕ, αλλά είναι μια ατελής Ένωση γιατί δεν έχει αμυντικό βραχίονα. Επαφιόμαστε στο πώς θα ξυπνήσει ο πρόεδρος της Αμερικής, εάν θα συνεχίσει το ΝΑΤΟ να παρέχει αμυντική θωράκιση και στην Ευρώπη -μετά απ’ όλα όσα ζούμε πια με την αναβίωση του ρωσικού αναθεωρητισμού στην Ανατολική Ευρώπη. Επενδύσαμε πολύ στην άμυνα της χώρας, στα εξοπλιστικά προγράμματα, τα οποία είναι σε εξέλιξη με τα Rafale, με τα F35, με τις φρεγάτες Βelharra. Γιατί όλοι συνειδητοποιούμε ότι κανείς δεν θα έρθει να κάνει έναν πόλεμο δικό μας. Μόνοι μας, αν “ο μη γένοιτο” χρειαστεί, θα πρέπει να έχουμε την αποτρεπτική ικανότητα. Αυτό είναι μια μεγάλη αιμορραγία πράγματι, για τον προϋπολογισμό της χώρας, οι αμυντικές δαπάνες. Αλλά, δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε την σταθερότητα. Ζούμε σε έναν κόσμο που όλο και περισσότερο κατισχύει το δίκαιο της ισχύος. Στην ταραγμένη εποχή που ζούμε, εάν δεν έχεις ισχύ δεν μπορείς να γίνεις σεβαστός στα αιτήματά σου. Επενδύουμε διαρκώς στην άμυνα. Επενδύουμε σε διπλωματικές επαφές και σχέσεις και συμμαχίες και με άλλες δυνάμεις και χώρες, οι οποίες στο παρελθόν είχαν ατονήσει».

Ο Μητσοτάκης «ακούει»

Ο κυβερνητικός βουλευτής σημείωσε ότι «όλοι συνειδητοποιούμε -και ιδιαίτερα με την αντιπολίτευση που υπάρχει στη χώρα και την πανσπερμία κομμάτων, την απουσία πολιτικών προσωπικοτήτων, σχεδίου, οράματος και ρεαλιστικών θέσεων από τα κόμματα της αντιπολίτευσης-, ότι αυτή την ώρα προκύπτει ως μονόδρομος -και ευτυχώς- για τη χώρα η παρουσία του Μητσοτάκη και της ΝΔ. Θα μου πείτε, όλα είναι καλώς γενόμενα; Δεν υπάρχουν προβλήματα; Προφανώς. Και δυστυχώς, εδώ στον θεσσαλικό κάμπο βιώσαμε και τις συνέπειες εκτάκτων καιρικών φαινομένων και καταστροφών, αρχικά με τον Ιανό και στη συνέχεια με τον Daniel. Και εκεί θα πρέπει να επενδύσουμε ακόμη περισσότερο για την επούλωση αυτών των πληγών και να ορθοποδήσει και πάλι ο αγροτικός κόσμος, ο κόσμος γενικότερα της ελληνικής περιφέρειας. Προς αυτή την κατεύθυνση ως κυβερνητικοί βουλευτές, ως αγωγοί των δικών σας μηνυμάτων, μεταφέρουμε τη φωνή σας στα κέντρα λήψης των αποφάσεων. Ευτυχώς έχουμε έναν πρωθυπουργό που “ακούει” και μπορώ να σας το πω μετά λόγου γνώσεως. Στην πρόσφατη συνάντηση που είχαμε πριν κάποιες εβδομάδες, η οποία διήρκησε πέραν του αναμενόμενου, είδα ότι υπάρχει διάθεση, να ακούσει ο πρωθυπουργός και να δώσει και άμεσα εντολές για την αντιμετώπιση των προβλημάτων».

Στήριξη αγροτών

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος καταλήγοντας επισήμανε ότι «προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε από κοινού, μεταφέροντας τη δική σας φωνή γιατί, όπως είπα, έχουμε ακόμη ανοιχτές πληγές από τον Daniel στην περιοχή, ανοιχτά ζητήματα που αφορούν τους αγρότες μας. Φέτος ήταν μια δύσκολη χρονιά, δεν είχαμε καλές παραγωγές στα περισσότερα αγροτικά προϊόντα και οι τιμές, επίσης, δεν ήταν καλές. Αλλά χρειαζόμαστε από την πολιτεία τη στήριξη και την αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων και σε επίπεδο ΕΕ. Είχα συνεργασία με Έλληνες ευρωβουλευτές που κατέθεσαν μετά από αυτό ερώτηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ζητώντας την αξιοποίηση και ευρωπαϊκών πόρων. Και αν τούτο δεν καταστεί εφικτό, πιστεύω ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να εξετάσει τη δυνατότητα, με την άδεια βεβαίως της ΕΕ, της ενίσχυσης των παραγωγών μας, όπως έκαναν άλλες χώρες, εν προκειμένω η Ρουμανία, σε επίπεδο ΕΕ.

Να σας ευχηθώ υγεία, καλή χρονιά, μια χρονιά καλύτερη για την πατρίδα μας και αν είναι καλύτερη για την πατρίδα θα είναι για την καθεμιά και τον καθένα από εμάς. Υγεία, αισιοδοξία και δημιουργικότητα! Καλή χρονιά, να είστε καλά όλες και όλοι!».

Μάξιμος Φάρσαλα 2

Μάξιμος Φάρσαλα 3

Μάξιμος Φάρσαλα 4

Μάξιμος Φάρσαλα 5

Μάξιμος Φάρσαλα 6

Μάξιμος Φάρσαλα 7

Μάξιμος Φάρσαλα 8

Μάξιμος Φάρσαλα 9

Μάξιμος Φάρσαλα 10

Μάξιμος Φάρσαλα 11

Μάξιμος Φάρσαλα 12

Μάξιμος Φάρσαλα 13

Μάξιμος Φάρσαλα 14

Μάξιμος Φάρσαλα 15

Μάξιμος Φάρσαλα 16

Μπορείτε να δείτε τον χαιρετισμό του Μ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://youtu.be/7-llQhHbUeI

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος στη δοξολογία για το νέο έτος: Μια χρονιά με περισσότερες ευκαιρίες για όλους! (βίντεο-φωτό)

MAX 1 8

Λάρισα, 1 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ:

Μια χρονιά με περισσότερες ευκαιρίες για όλους!

«Εύχομαι το νέο έτος να φέρει πρωτίστως την Ειρήνη σε έναν κόσμο που σπαράσσεται από πολέμους, αιματηρές συγκρούσεις και σκληρούς ανταγωνισμούς. Η ανθρωπότητα οφείλει να ξαναβρεί γρήγορα τις υψηλές αξίες της καταλλαγής και της αλληλοσυνεννόησης, προτού βρεθεί σε ακόμη πιο καταστροφικές ατραπούς. Όλοι, και πρωτίστως οι πολιτικοί ηγέτες οφείλουν να έχουν συναίσθηση της ευθύνης απέναντι στις επόμενες γενεές». Τα παραπάνω υπογράμμισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά την δοξολογία για το νέο έτος στον Ι.Ν. Αγίου Βασιλείου Μάνδρας.

Ο Θεσσαλός πολιτικός στη δήλωσή του επισήμανε επίσης ότι «η νέα χρονιά για την πατρίδα μας μπαίνει με ανάμεικτα αισθήματα. Αφενός είναι η ικανοποίηση ότι ξεπεράσαμε τη δύσκολη μακρά περίοδο της κρίσης, και η αισιοδοξία ότι έρχονται ακόμη καλύτερες ημέρες, με υψηλότερες οικονομικές επιδόσεις, βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών, περισσότερες ευκαιρίες για καλή εργασία για τους νέους μας, ουσιαστικότερη ενίσχυση των πιο αδύναμων οικονομικά στρωμάτων, αποτελεσματικότερο εκπαιδευτικό σύστημα και καλύτερες παροχές υγείας.

Αφετέρου, υπάρχει εύλογος προβληματισμός για τις αναταράξεις που συμβαίνουν στην ευρύτερη γειτονιά μας, με τους πολέμους και τις ανατροπές, αλλά και την πολιτική αβεβαιότητα σε σημαντικές ευρωπαϊκές χώρες.

Σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, ως Έλληνες μπορούμε με τις ορθές επιλογές και με αίσθημα ενότητας και αυτοπεποίθησης να ξεπεράσουμε τις όποιες αντιξοότητες παρουσιαστούν και να θέσουμε τα θεμέλια για μια ισχυρότερη και πιο ευημερούσα Ελλάδα.

Εδώ, από τον Άγιο Βασίλειο της Μάνδρας, που έχτισαν πρόσφυγες που ήρθαν από την Καππαδοκία της Μικράς Ασίας προς τιμήν του μεγάλου Καππαδόκη ιεράρχη, του Αγίου Βασίλειου, εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά με υγεία, αισιοδοξία και δημιουργικότητα! Μία χρονιά καλύτερη για την πατρίδα μας και όλο τον κόσμο με πρόοδο, ευημερία και προκοπή! Καλή Χρονιά!».

MAX 2 7

Μπορείτε να δείτε τις ευχές του Μ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/CkzwtfqeAxI

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος με Περιφερειάρχη Θεσσαλίας: Η Περιφέρεια “έκοψε τον γόρδιο δεσμό” με το Αστυνομικό Τμήμα Ελασσόνας • Κουρέτας: Ο Μάξιμος πρώτος μου έθεσε θέμα ανέγερσης νέου ΑΤ Ελασσόνας (βίντεο-φωτό)

Μάξιμος Περιφερειάρχης 1

  Λάρισα, 31 Δεκεμβρίου 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΚΟΥΡΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ Α.Τ. ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ:

Η Περιφέρεια “έκοψε τον γόρδιο δεσμό” με το Αστυνομικό Τμήμα Ελασσόνας

• Κουρέτας: Ο Μάξιμος πρώτος μου έθεσε θέμα ανέγερσης νέου ΑΤ Ελασσόνας

Την ικανοποίησή του και τις ευχαριστίες του προς την περιφερειακή αρχή για τα άμεσα αντανακλαστικά της στην δρομολόγηση της κατασκευής νέων σύγχρονων εγκαταστάσεων για τη στέγαση του Α.Τ. Ελασσόνας εξέφρασε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Δημήτρη Κουρέτα στην έδρα της περιφέρειας, όπου ανακοινώθηκε η υλοποίηση του έργου. 

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, ο οποίος είχε θέσει από την πρώτη στιγμή στον Περιφερειάρχη την αναγκαιότητα νέων εγκαταστάσεων για την στέγαση της αστυνομικής δύναμης της Ελασσόνας και την εξυπηρέτηση των πολιτών, κατόπιν σειράς ενεργειών του προς την ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας που έλυσε ένα χρόνιο πρόβλημα, που “έκοψε τον γόρδιο δεσμό” που υπήρχε με το Αστυνομικό Τμήμα Ελασσόνας. Ένα ζήτημα που κατ’ επανάληψη είχαμε θέσει στην πολιτική και τη φυσική ηγεσία του αρμοδίου Υπουργείου βρίσκει επιτέλους τη λύση του με την αναγγελία της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που είναι αν θέλετε ο βραχίονας του κεντρικού Κράτους στην Αυτοδιοίκηση, με την δέσμευση πόρων και τη δρομολόγηση της ανέγερσης ενός σύγχρονου κτιρίου. Ενός σύγχρονου Αστυνομικού Τμήματος που θα είναι προσβάσιμο σε όλους -και στα άτομα με ειδικές ανάγκες και στους ηλικιωμένους- και βεβαίως θα προσφέρει ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για το ένστολο προσωπικό, για τους αστυνομικούς μας. Πιστεύω ότι θα είναι ένα “κόσμημα” για την επαρχία Ελασσόνας και θα συμβάλει στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στην ευρύτερη περιοχή. Για άλλη μια φορά θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη για την κατανόηση και τα γρήγορα ανακλαστικά που δίνουν τη δυνατότητα να γίνει πράξη ένα χρόνιο αίτημα της επαρχίας Ελασσόνας, για το οποίο και προσωπικά εργάστηκα για την προώθησή του».

Δήλωση Περιφερειάρχη 

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Δημήτρη, Κουρέτας, αναγνωρίζοντας το ενδιαφέρον και την ουσιαστική συνεισφορά του Μάξιμου Χαρακόπουλου στο να δρομολογηθεί το έργο, δήλωσε τα εξής:

«Ευχαριστώ πολύ κύριε Χαρακόπουλε, όντως έτσι είναι. Ήσασταν όταν ανέλαβα ο πρώτος που μου το έθεσε υπόψην, μου δείξατε ότι είχατε απευθυνθεί με έγγραφα. Μετά είχαμε συζητήσει και ήρθε και το πλήρωμα του χρόνου. Ανακοινώνοντας το αστυνομικό μέγαρο των Τρικάλων ταυτόχρονα ανακοινώσαμε ενώπιον του Υπουργού και του Υπαρχηγού της Αστυνομίας την ένταξη του Αστυνομικού Τμήματος Ελασσόνας. Ένα καινούργιο κτίριο σε χώρο που έχει υποδείξει και έχει δεσμεύσει ο Δήμος. Νομίζω ότι έτσι έπρεπε να γίνει. Το Αστυνομικό Τμήμα Ελασσόνας έχει πολλά λειτουργικά προβλήματα και ο τρόπος με τον οποίο, γρήγορα πιστεύω, θα δημοπρατηθεί -γιατί υπάρχει μελέτη- και σε ένα 12μηνο - 15μηνο θα έχει κατασκευαστεί και νομίζω θα είναι πολύ καλύτερο. Θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της Αστυνομίας, αλλά και των πολιτών της ευρύτερης περιοχής. Οπότε ευχαριστώ πολύ και καλή χρονιά!».

Μάξιμος Περιφερειάρχης 2

Μάξιμος Περιφερειάρχης 3

Μπορείτε να δείτε τις δηλώσεις Μ. Χαρακόπουλου και Δ. Κουρέτα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/3MuRJvObrDU

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος σε εκδήλωση Γεωπονικού Συλλόγου Λάρισας: Επίσπευση έργων και ενίσχυση αγροτών αλά Ρουμανία• Αναγκαίος ο Αχελώος και “με βούλα” Ολλανδών! (φωτό)

MAX 1 7

Αθήνα, 30 Δεκεμβρίου 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ:

Επίσπευση έργων και ενίσχυση αγροτών αλά Ρουμανία

 • Αναγκαίος ο Αχελώος και “με βούλα” Ολλανδών

Τηρώντας την παράδοση των τελευταίων χρόνων που θέλει στην εκδήλωση βράβευσης των μαθητών μελών του Γεωπονικού Συλλόγου Λάρισας να διατυπώνονται προτάσεις για τον πρωτογενή τομέα, ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος αναφέρθηκε στην ανάγκη επίσπευσης των αντιπλημμυρικών έργων, την εκτροπή του Αχελώου που υιοθετούν και οι Ολλανδοί για την αντιμετώπιση του υδατικού προβλήματος της Θεσσαλίας και την ενίσχυση των βαμβακοπαραγωγών και άλλων αγροτών για την απώλεια εισοδήματος από την ξηρασία, όπως έγινε στην Ρουμανία.

Ο Θεσσαλός πολιτικός, εν πρώτοις, συνεχάρη «τον Γεωπονικό Σύλλογο που και φέτος τηρεί την παράδοση και επιβραβεύει τα παιδιά του που πρώτευσαν, που αρίστευσαν, που εισήχθησαν στα πανεπιστήμια.  Και αυτή η βράβευση έχει μια ιδιαίτερη ηθική αξία, καθώς είναι μια επιβράβευση αυτών που θέτουν στόχους και κοπιάζουν για να τους επιτύχουν. Είναι ένα σημαντικό μήνυμα στην εποχή μας, γιατί για πολλά χρόνια επικράτησε μια λογική ήσσονος προσπάθειας, είχε απαξιωθεί η αριστεία. Και βεβαίως είναι μια ηθική επιβράβευση και για τους γονείς, τους αφανείς ήρωες, που στηρίζουν τα παιδιά τους σε αυτό το ταξίδι της γνώσης.

Αγαπητά παιδιά συγχαρητήρια! Να ζήσετε, όσοι είστε πια φοιτητές, την φοιτητική ζωή. Και είμαι σίγουρος ότι αυτό το ταξίδι της γνώσης θα σας δώσει εφόδια που θα σας φανούν χρήσιμα στη μετέπειτα ζωή σας».

Να τρέξουν τα έργα μετά τον Ντάνιελ

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος απευθυνόμενος στον πρόεδρο του Γεωπονικού Συλλόγου Λάρισας κ. Κωνσταντίνο Γιαννακό είπε ότι «μια και έχει καθιερωθεί αυτό το βήμα και ως ένα βήμα διατύπωσης σκέψεων, προτάσεων, παραινέσεων, παρατηρήσεων για την πολιτική στον πρωτογενή τομέα, επιτρέψτε μου να πω μετά την δοκιμασία που μας βρήκε με τον Ντάνιελ, αυτό το κακό που μας ήρθε στον θεσσαλικό κάμπο, ότι καλώς η πολιτεία έσπευσε και έδωσε, κατά κοινή ομολογία, τεράστιους πόρους. Αλλά νομίζω ότι αξίωση όλων και εύλογη απαίτηση των πολιτών είναι να τρέξουν πολύ πιο γρήγορα όλα αυτά τα έργα που έχουν ανακοινωθεί, που έχουν σχεδιαστεί, που έχουν εγκριθεί και με τον σχεδιασμό, το Master plan, που διατύπωσαν οι λεγόμενοι Ολλανδοί. Να τρέξουν πολύ πιο γρήγορα, γιατί μπροστά μας έχουμε έναν χειμώνα. Βεβαίως, ο χειμώνας δεν θυμίζει σε τίποτα τους χειμώνες προηγούμενων ετών, αλλά και κανείς δεν περίμενε ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως αυτά που ζήσαμε το προηγούμενο διάστημα με τον Ιανό και με τον Ντάνιελ. Επομένως θα πρέπει να τρέξουν πολύ πιο γρήγορα αυτά τα προγράμματα».

Συγκεκριμένα βήματα για Αχελώο

Ακολούθως, ο κυβερνητικός βουλευτής υπογράμμισε ότι «το Master plan, που έγινε από τους Ολλανδούς ήταν και μια ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν και πάλι όλοι ότι δεν είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε στα δυο άκρα του εκκρεμούς, ανάμεσα σε πλημμύρες και ξηρασίες στο θεσσαλικό κάμπο. Και είναι θετικό ότι και οι Ολλανδοί αναγνώρισαν αυτό που χρόνια, δεκαετίες, διεκδικούμε στη Θεσσαλία για την αντιμετώπιση του υδατικού προβλήματος, τη μερική μεταφορά νερού από τον Αχελώο. Είναι πολύ σημαντικό ότι αυτό επιβεβαιώθηκε και από αυτήν την επιστημονική διεθνή μελέτη και αναμένουμε επ’ αυτού να υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα το επόμενο διάστημα».

Στήριξη αλά Ρουμανία στους αγρότες

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος σημείωσε ότι «είναι σημαντικό, επίσης, να κατανοήσουν όλοι ότι το βαμβάκι, που είχε ποινικοποιηθεί ως υδροβόρα καλλιέργεια, είναι μια σημαντική καλλιέργεια που δίνει εισόδημα στον θεσσαλικό κάμπο και θα πρέπει να συνεχίσει. Γιατί είναι εύκολο να ρίχνουμε το ανάθεμα στο βαμβάκι, αλλά δεν έχουμε συγκεκριμένες εναλλακτικές προτάσεις, που θα δίνουν βιώσιμο εισόδημα. Επομένως, καλό θα είναι να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι έχουμε μπροστά μας μια περίοδο που χρειάζεται συνένωση δυνάμεων, συνεργασία για να αντιμετωπίσουμε τα κοινά προβλήματα. Και μια και αναφέρθηκα στο βαμβάκι, βεβαίως φέτος είναι μια δύσκολη χρονιά. Δεν είχαμε καλές παραγωγές και έχουμε και μειωμένες τιμές. Ευχής έργο θα είναι και η δική μας κυβέρνηση, η πολιτεία, όπως κάνουν και άλλες χώρες, να σπεύσει στηρίζοντας το αγροτικό εισόδημα. Ήδη, η Ρουμανία δείχνει τον δρόμο. Πήρε την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και στηρίζει έμπρακτα τους παραγωγούς που είχαν απώλεια εισοδήματος».

Καταλήγοντας ο έμπειρος κοινοβουλευτικός συνεχάρη «και πάλι τον Γεωπονικό Σύλλογο για την πρωτοβουλία του αυτή.

Το μπράβο αξίζει πρωτίστως στα παιδιά που ήταν οι πιο σκληρά εργαζόμενοι όλο το προηγούμενο διάστημα για να πετύχουν τους στόχους τους.

Καλή χρονιά, με υγεία, πρόοδο και προκοπή στην καθεμία και τον καθένα! Να είστε καλά!».

MAX 2 6

MAX 3 6

MAX 4 6

MAX 5 5

MAX 6 5

MAX 8 4

MAX 9 4

MAX 10 3

MAX 11 1

MAX 12 1

MAX 13 1

Μπορείτε να δείτε τον χαιρετισμό του Μ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/2M-gh6xHLYU

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος από τον πολιούχο του Τυρνάβου: Και σήμερα σφάζονται χριστιανοί για την πίστη τους, όπως ο Άγιος Γεδεών!

MAX 1 5

Λάρισα, 30 Δεκεμβρίου 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΟΥΧΟ ΤΟΥ ΤΥΡΝΑΒΟΥ:

Και σήμερα σφάζονται χριστιανοί για την πίστη τους, όπως ο Άγιος Γεδεών!

«Η πάντα επίκαιρη εορτή του νεομάρτυρα Άγιου Γεδεών, πολιούχου Τυρνάβου, που μαρτύρησε λίγο πριν την Επανάσταση του 1821, μας υπενθυμίζει ότι το αγαθό της ελευθερίας δεν είναι πάντα δεδομένο, και δυστυχώς και στις μέρες μας χριστιανοί στη Συρία και ευρύτερα στη Μέση Ανατολή σφάζονται ή διώκονται για την πίστη τους. Γι’ αυτό και έχουμε χρέος να διατηρούμε πάντοτε στην μνήμη μας τη θυσία των νεομαρτύρων Αγίων και, κυρίως, να την μεταλαμπαδεύουμε στις νέες γενιές, ώστε να αρδεύουν τα ορθά μηνύματα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε». Τα παραπάνω τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ), Μέλος της Βουλής των Ελλήνων, δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά τη λιτανεία της κάρας του Αγίου Γεδεών, πολιούχου του Τυρνάβου.

Πατριωτικό φρόνημα

Ο Θεσσαλός πολιτικός υπογράμμισε στη δήλωσή του ότι «δυστυχώς, πολλά είναι τα σύννεφα που έχουν συσσωρευτεί στην ευρύτερη γειτονιά μας, αποχαιρετώντας το 2024. Τα όσα πρόσφατα συμβαίνουν στην Μέση Ανατολή, ο πόλεμος και στην Ουκρανία, αλλά και η διάχυτη αβεβαιότητα για το αύριο ακόμη και στην Δύση, Ευρώπη και ΗΠΑ, προκαλούν εύλογη ανησυχία. Αναμφισβήτητα, για την Ελλάδα, η οποία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τον επιθετικό τουρκικό αναθεωρητισμό, την ώρα μάλιστα που η Άγκυρα βλέπει στη Συρία την ευκαιρία έναρξης για την υλοποίηση των νεοοθωμανικών οραμάτων της, είναι μια ώρα κρίσιμη. Για να ανταπεξέλθουμε στις αναταράξεις και τις όποιες πιθανές προκλήσεις απαιτείται οικονομική ανάπτυξη, ισχυρές διπλωματικές συμμαχίες και περαιτέρω ισχυροποίηση των αμυντικών μας ικανοτήτων. Πρωτίστως, όμως, χρειάζεται αρραγής εθνική ενότητα αλλά και η καλλιέργεια υψηλού πατριωτικού φρονήματος».

MAX 2 5

MAX 3 5

MAX 4 5

MAX 5 4

MAX 6 4

MAX 7 4

MAX 8 3

MAX 9 3

MAX 10 2

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος στη Φιλιππούπολη: Η “γουρουνοχαρά” κι οι “ντιβιτζήδες” επιβεβαιώνουν το ομότροπον του Ηρόδοτου

MAX 1 11

Λάρισα, 29 Δεκεμβρίου 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΗ ΛΑΡΙΣΑΣ:

Η  “γουρουνοχαρά” κι οι “ντιβιτζήδες” επιβεβαιώνουν το ομότροπον του Ηρόδοτου

«Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στη Λέσχη της Φιλιππούπολης που αντιστέκεται στο πνεύμα των σύγχρονων ημερών της παγκοσμιοποίησης και επιμένει να διατηρεί ήθη και έθιμα, να υπενθυμίζει τις ρίζες που κρατούν όρθιους, τους ανθρώπους και τους λαούς». Τα παραπάνω υπογράμμισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κατά τον χαιρετισμό που κλήθηκε από τον πρόεδρο της Εξωραϊστικής Μορφωτικής Λέσχης Φιλιππούπολης κ. Σιδέρη Δελαρούδη, να απευθύνει στην εκδήλωση με θέμα: «Αναβίωση Εθίμων του Δωδεκαημέρου της Ανατολικής Ρωμυλίας 2024».

Ο κυβερνητικός βουλευτής στον χαιρετισμό του ανέφερε ότι «με μεγάλη χαρά πάντοτε βρίσκομαι σ’ αυτή την όμορφη εκδήλωση που διοργανώνει η Λέσχη Φιλιππουπόλεως, για να τονίσω με την παρουσία μου την στήριξή μου σε όλες αυτές τις πρωτοβουλίες, όλες αυτές τις προσπάθειες που επιβεβαιώνουν ότι ο Ελληνισμός από τη Βόρειο Ήπειρο, το Μοναστήρι, την Ανατολική Ρωμυλία, την Ανατολική Θράκη, τη Μικρά Ασία, μέχρι την Κύπρο και την Αλεξάνδρεια με τα ήθη και τα έθιμα του έδειχνε ότι ανήκει στο ίδιο έθνος.

Γιατί, αγαπητέ φίλε Πρόεδρε και αγαπητές φίλες και φίλοι, τι άλλο είναι η γουρουνοχαρά, το έθιμο αυτό, οι ‘‘ντιβιτζήδες’’, οι καμηλιέρηδες, από το ομότροπον, που κατά τον πατέρα της Ιστορίας, τον Ηρόδοτο, μαζί με το όμαιμον, το ομόγλωσσον και το ομόθρησκον είναι τα 4 χαρακτηριστικά που μας δίνουν την αίσθηση ότι ανήκουμε στο ίδιο έθνος. Μπορεί πολλά από αυτά τα μέρη να είναι πια αλησμόνητες, χαμένες πατρίδες, τις οποίες βεβαίως αγαπούμε και διατηρούμε στη μνήμη μας. Μπορεί ο Ελληνισμός να αναγκάστηκε να συγκεντρωθεί στα στενά όρια του σημερινού ελλαδικού κράτους. Αλλά δε λησμονούμε ποτέ τις αλησμόνητες πατρίδες και δε λησμονούμε ποτέ τις κοινές μας ρίζες».

Ο Θεσσαλός πολιτικός κατέληξε στον χαιρετισμό του ευχόμενος «χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία! Η χρονιά που ανατέλλει να είναι καλύτερη για την πατρίδα μας, και αν είναι καλύτερη για την πατρίδα θα είναι και για τον καθένα και την καθεμιά, για κάθε σπιτικό. Να ’στε καλά!».

Την εκδήλωση τίμησαν, μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Λαρισαίων κ. Θανάσης Μαμάκος, ο αντιπεριφερειάρχης κ.  Σωτήρης Σουλούκος, και πλήθος κόσμου.

MAX 2 11

MAX 3 11

MAX 4 7

MAX 5 7

MAX 6 4

MAX 7 3

MAX 8 3

MAX 9 3

MAX 10 2

MAX 11 1

MAX 12 1

MAX 13 1

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον χαιρετισμό του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/KmI99JVit9g

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος με νέο Πρόεδρο Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας: Λύσεις στα ζήτημα αποστράτων με σεβασμό στην προσφορά τους

ΦΩΤΟ

Αθήνα, 28 Δεκεμβρίου 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ:

Λύσεις στα ζήτημα αποστράτων με σεβασμό στην προσφορά τους 

«Ενόψει και της κατάθεσης των σχετικών νομοσχεδίων στη βουλή θα θέσω τα ζητήματα που αφορούν τους απόστρατους στον φίλο υπουργό Άμυνας, Νίκο Δένδια. Είμαι πεπεισμένος ότι όπως βρήκαμε λύσεις για το επίδομα επικινδυνότητας των ενστόλων και την παραμονή μετά το 50ο έτος των ΕΠΟΠ στο στράτευμα, μπορούμε να βρούμε τις προσφορότερες λύσεις και στα ζήτημα που αφορούν τους απόστρατους, με σεβασμό στην προσφορά τους στην πατρίδα». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά τη συνάντηση που είχε με τον νέο πρόεδρο της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας (ΕΑΑΑ) Αντιπτέραρχο (Ι) ε.α. Παναγιώτη Δημητριάδη.

Στο επίκεντρο της συζήτησης, στην οποία συμμετείχαν, επίσης, οι αντισμήναρχοι (ε.α) Στέλιος Νάκος και Θανάσης Μαργαρίτης, βρέθηκαν οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για τις Ένοπλες Δυνάμεις. Ο επικεφαλής των Αποστράτων της Αεροπορίας ενημέρωσε τον Θεσσαλό πολιτικό για το ενδιαφέρον της Ένωσης για το προσχέδιο νόμου «Ρύθμιση Υγειονομικών θεμάτων Ενόπλων Δυνάμεων και άλλες διατάξεις» που παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο. Επίσης, συζητήθηκαν οι παράμετροι του Σχεδίου Νόμου σχετικά με το Στεγαστικό Πρόγραμμα και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των Ενόπλων Δυνάμεων. Τέλος, υπήρξε ανταλλαγή απόψεων για τον νόμο 5157/2024 του Υπουργείου Υγείας με τίτλο «Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού - Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας» και συγκεκριμένα για το άρθρο 37, που προβλέπει αλλαγές στη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.) όσο και της διοικητικής του δομής.

Οι απόστρατοι πολύτιμο κεφάλαιο για την πατρίδα 

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ευχαρίστησε «τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας για την συνάντηση και την ειλικρινή συζήτηση που είχαμε για τις επικείμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, αλλά και τις ρυθμίσεις που αφορούν τους απόστρατους. Οι Απόστρατοι Αξιωματικοί με τη συσσωρευμένη εμπειρία και εξειδικευμένη γνώση αποτελούν και ως ενεργοί πολίτες πολύτιμο κεφάλαιο για την πατρίδα στους γεμάτους προκλήσεις καιρούς που διανύουμε. Γι αυτό και διαβεβαίωσα τον πρόεδρο των απόστρατων ότι στηρίζω κάθε δίκαιο και εύλογο αίτημά τους». 

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος στο ΒΗΜΑ: Το μόνο δίκαιο που επικρατεί είναι αυτό της ισχύος! • Τι λέει για οικονομία και αποτέλεσμα ευρωεκλογών

ΜΑΧ

Αθήνα, 28 Δεκεμβρίου 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΒΗΜΑ:

Το μόνο δίκαιο που επικρατεί είναι αυτό της ισχύος!

 • Τι λέει για οικονομία και αποτέλεσμα ευρωεκλογών

Τι αφήνουν από το 2024 και τι παίρνουν μαζί τους το 2025 οι βουλευτές.

 

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος μεταξύ των 34 πολιτικών προσώπων που κλήθηκαν να απαντήσουν στο Βήμα, δίνοντας τη δικιά τους οπτική για την χρονιά που φεύγει.

Ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κληθείς, από την κοινοβουλευτική συντάκτρια της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ κ. Ελένη Γκρήγκοβιτς, να επισημάνει -μαζί με άλλους 33 βουλευτές της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης- τα θετικά και αρνητικά του 2024, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η χρονιά που φεύγει μας αφήνει ανάμεικτα αισθήματα. Αναμφίβολα, η πατρίδα μας συνέχισε να καταγράφει οικονομική πρόοδο, με μείωση ανεργίας, αυξήσεις μισθών και μειώσεις φόρων, ενώ όλες οι προοπτικές, κατά κοινή ομολογία, είναι θετικές.

Ωστόσο, το μέσο νοικοκυριό υφίσταται ακόμη την πίεση από την ακρίβεια στο ράφι και το κόστος της ενέργειας και της στέγης.

Αρνητικός, επίσης, ήταν ο αντίκτυπος από τον νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια που στοίχισε στην ΝΔ στις ευρωεκλογές.

Τέλος, οι εξελίξεις στην ευρύτερη γειτονιά μας το 2024 θα πρέπει να μας αφυπνίσουν! Το μόνο δίκαιο που επικρατεί στις μέρες μας είναι το δίκαιο της ισχύος! Αν η Ελλάδα θέλει να αποτελεί παράγοντα σταθερότητας οφείλει να επενδύσει με συνέπεια στην άμυνά της».

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος με νέο πρέσβη Σερβίας: Ανάγκη προστασίας των χριστιανικών μνημείων στο Κοσσυφοπέδιο • Ισχυρή η φιλία Ελλάδος-Σερβίας (φωτό)

MAX PRESBYS 1 10.47.19 πμ

Αθήνα, 27 Δεκεμβρίου 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΝΕΟ ΠΡΕΣΒΗ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ:

Ανάγκη προστασίας των χριστιανικών μνημείων στο Κοσσυφοπέδιο

 • Ισχυρή η φιλία Ελλάδος Σερβίας

«Έλληνες και Σέρβοι έχουμε ιστορικά στενές και ισχυρές σχέσεις φιλίας, που εδράζονται βεβαίως και στην κοινή μας πίστη, στην Ορθοδοξία. Αυτή ήταν, άλλωστε, και η “κιβωτός σωτηρίας” των εθνών μας στους ζοφερούς αιώνες της Τουρκοκρατίας. Και σήμερα, όμως, αυτοί οι δεσμοί παραμένουν αδιάρρηκτοι. Κατά τη συνάντηση μοιραστήκαμε τις κοινές μας αγωνίες για τη τύχη των Χριστιανών της Συρίας, μετά την κατάληψη της εξουσίας από δυνάμεις των τζιχαντιστών. Παράλληλα, είχα την ευκαιρία να ενημερώσω τον αξιότιμο κ. πρέσβη για τις πολυσχιδείς δράσεις της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, όπως είναι η ανάδειξη των χριστιανικών αξιών στην Ευρώπη και ο ρόλος των Ορθοδόξων για την επίτευξη αυτού του στόχου, αλλά και η προστασία των χριστιανικών μνημείων που βρίσκονται εν κινδύνω. Μεταξύ αυτών, βεβαίως, συγκαταλέγονται τα ορθόδοξα μνημεία, ιδιαίτερης πνευματικής και ιστορικής αξίας, που βρίσκονται στο Κοσσυφοπέδιο». Τα παραπάνω δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ), Μέλος της Βουλής των Ελλήνων, δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή τη συνάντηση, που είχε πρόσφατα, με τον νέο Πρέσβη της Σερβίας στην Ελλάδα κ. Nikola Nedeljkovic, τον οποίο συνεχάρη για την ανάληψη των καθηκόντων του και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στην αποστολή του με στόχο την περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων Ελλάδος-Σερβίας. Στη συνάντηση τον κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο συνόδευε ο Σύμβουλος της ΔΣΟ δρ Κώστας Μυγδάλης.

Από την πλευρά της η πρεσβεία της Σερβίας, μετά τη συνάντηση, ανάρτησε στην πλατφόρμα Χ την εξής ανακοίνωση: «Κατά τη διάρκεια μιας εγκάρδιας και ανοιχτής συνομιλίας του Πρέσβη της Σερβίας στην Ελλάδα κ. Nikola Nedeljković, με τον Γενικό Γραμματέα της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, Μάξιμο Χαρακόπουλο, ανταλλάχθηκαν απόψεις για μια σειρά θεμάτων αμοιβαίου ενδιαφέροντος, εστιάζοντας στην περαιτέρω ενίσχυση των ισχυρών δεσμών του σερβικού και του ελληνικού λαού και την προώθηση του διορθόδοξου διαλόγου και ενότητας.

Ο Πρέσβης κ. Nedeljković ενημέρωσε τον συνομιλητή του για την εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση στο Κόσοβο και τα Μετόχια, ιδιαίτερα για τη συνεχή παραβίαση των θρησκευτικών ελευθεριών των Σέρβων, καθώς και για την καταστροφή των ορθόδοξων ιερών μνημείων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς στο Κόσοβο και τα Μετόχια.

Επίσης, τονίστηκε η σημασία που αποδίδει η Σερβία στο έργο και τις αξίες στις οποίες βασίζεται το εν λόγω διακοινοβουλευτικό όργανο, μέλος του οποίου είμαστε σχεδόν από την ίδρυσή του, καθώς και η περαιτέρω συνεργασία και στενή επικοινωνία μεταξύ της Πρεσβείας της Σερβίας στην Αθήνα και των εκπροσώπων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, ιδίως αναφορικά με την πραγματοποίηση των μελλοντικών κοινών δραστηριοτήτων».

Μετά τη συνάντηση ο Μάξιμος Χαρακόπουλος πρόσφερε στον νέο πρέσβη της Σερβίας τη σερβική έκδοση του Τόμου, που εξέδωσε η ΔΣΟ «ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ: Οι Ναοί της του Θεού Σοφίας ανά τον κόσμο».

MAX PRESVYS 2 10.47.17 πμ

MAX PRESVYS 3 10.47.17 πμ

Read more...

Μ. Χαρακόπουλος στη Μητρόπολη Αθηνών: Τα Χριστούγεννα ευκαιρία περισυλλογής για τον σύγχρονο τρόπο ζωής • Υπό συνθήκες τρόμου τα Χριστούγεννα στη Συρία (φωτό)

ΜΑΧ 1 10

Αθήνα, Χριστούγεννα 2024

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ:

Τα Χριστούγεννα ευκαιρία περισυλλογής για τον σύγχρονο τρόπο ζωής

 • Υπό συνθήκες τρόμου τα Χριστούγεννα στη Συρία

«Τα φετινά Χριστούγεννα το αίτημα για “επί γης ειρήνη” είναι περισσότερο επίκαιρο από ποτέ. Ο πόλεμος στην Ουκρανία, που δεν λέει να τελειώσει, και οι συγκρούσεις στην Μέση Ανατολή, όπου οι ελληνορθόδοξοι αλλά και οι άλλες χριστιανικές κοινότητες κινδυνεύουν από τον ριζοσπαστικό εξτρεμισμό, μας υπενθυμίζουν πόσο πολύτιμο είναι το αγαθό της ειρήνης για το οποίο οφείλουμε όλοι να εργαζόμαστε». Τα παραπάνω δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ), Μέλος της Βουλής των Ελλήνων, δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά την Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών, στην οποία προέστη ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος με συλλειτουργούς τους Επισκόπους Θεσπιών κ. Παύλο και Καρυουπόλεως κ. Νεκτάριο.

Καμπανάκι συναγερμού

Ο επικεφαλής της ΔΣΟ, που αντάλλαξε ευχές με τον Μακαριωτάτο Αρχιεπίσκοπο, την υπουργό Πολιτισμού κ. Λίνα Μενδώνη, τον πρόεδρο της κοινότητας Αγριδίων Ίμβρου κ. Νίκο Μπακάλη και πιστούς που παρέστησαν στην χριστουγεννιάτικη λειτουργία, στη δήλωσή του σημείωσε ότι «τα Χριστούγεννα για εμάς τους Χριστιανούς είναι η γιορτή της ελπίδας και της χαράς που σηματοδοτεί η γέννηση του Θεανθρώπου. Είναι, όμως, και ευκαιρία περισυλλογής για τον τρόπο ζωής των σύγχρονων κοινωνιών στην άλλοτε καλουμένη “χριστιανική δύση”, την απομάκρυνση από τις χριστιανικές της ρίζες και την περιθωριοποίηση, αν όχι αποσιώπηση, των χριστιανικών αξιών στο όνομα της ενσωμάτωσης στην Ευρώπη πληθυσμών με αντίθετο προς το ευρωπαϊκό κεκτημένο αξιακό υπόβαθρο. Τα όσα συμβαίνουν στην Συρία, στην αυλή της Ευρώπης, όπου Χριστιανοί γιορτάζουν υπό συνθήκες τρόμου τα Χριστούγεννα, ας χτυπήσουν καμπανάκι συναγερμού και ανάληψης πρωτοβουλιών για την ειρήνη στην ευρύτερη περιοχή, αλλά και αφύπνισης για την πορεία της Ευρώπης».

ΜΑΧ 2 10

ΜΑΧ 3 9

ΜΑΧ 4 9

ΜΑΧ 5 7

ΜΑΧ 6 5

ΜΑΧ 7 5

Read more...